Vrijeme je za nove marketing softvere.

Internet Marketing Group's Logo

Internet Marketing Group’s Logo (Photo credit: Wikipedia)

Prođe mi mladost na Facbook-u,pa ne znam što će me pitati starost. To bi bila interesantna tema za razmatranje,ako gledamo daleko u budućnost. Nažalost,taj trend će se nastaviti,jer volim svoje internet prijatelje. Moji prijatelji imaju interesantnih ideja,a to je uvijek nešto što me zanima. Imaju moji prijatelji i interesantnih slika,nekih novih vijesti i posebno imaju interesantne komentare.

Izgleda kako se čovjek sa vremenom razvija (evolucija na djelu). Jednom tako davno bili smo zainteresirani za lov,a danas pratimo lov na raznim Internet stranicama. Postajemo puki promatrači događaja oko nas. Takva je situacija i sa tvrtkama,barem onima koji žele ostati na tržištu ili si dobro promišljeni u svojem radu. Tvrtke treba imati zamisao gdje,što i kako trebaju postaviti na svojem poslovnom planu,pa čak i društvene mreže. Trebaju osmisliti i naročito obučiti svoje uposlenike u svojem djelovanju.

Sve i svatko je na internetu. Toliko imamo zagušenje razno-raznih prodavatelja usluga,da jednostavno nemamo pojma tko što tu radi i tko kome prodaje. Imate situaciju gdje se jedna tvrtka reklamira preko rodice od šefa,a gospodična ima tako naglašen svoj ego koji jednostavno zaglušuje potrebe tvrtke koju predstavlja. Nažalost nikako ne vodi računa o interesima tvrtke. Čak je postalo smješno što se pojedine prijateljice javljaju na Facbook stranice tvrtke i pričaju „sa svojom prijom“,a ne vodeći računa o drugim prisutnim na društvenim mrežama.

Česta je situacija kod tvrtki na našem području jeste stalno oglašavanje. Oglašavanje koje stalno troši,ali nigdje se ne vidi cilj i smjer djelovanja. Čudna je situacija gdje me obavještavaju o novim pelenama za starije,a to mi ni na koji način ne treba,barem ne jošJ  Nedavno sam imao ugodan razgovor iliti chat sa ljudima iz apartmanskog naselja,koji su udaljeni od mene nekih 10-ak kilometara. Normalno kako mi njihove usluge nisu potrebne,ali to oni nikako neće skužiti. One tvrtke koje rade ovakvu promidžbu jednostavno nisu skužili što im je potrebno u poslovanju.

Pojedine tvrtke,koje objavljuju na društvenim mrežama,trebaju odlučiti što žele od svojih internet stranica. Moraju imati neku određenu priču,koja jednostavno treba biti povezana sa njima. Bilo bi potrebno,ali nažalost kod nas je to rijetkost. Volio bih sjetiti se neke tvrtke koja ima prepoznatljivu priču,osim telekomova i pustih ovaca na TV-u. Svakako bi trebalo usmjeriti  pozornost u tom smjeru.

Iznošenje (razlozi)

Svakako sam fasciniran softverima iz stranih zemalja. Amerikanci su toliko napredovali u tom smjeru da se već ponavljaju i često i preklapaju u svojim radovima. Prije nekoliko dana sam se prijavio na internet stranicu,likovno interesantnom,ali sadržajem kopiraju drugu stranicu kod koje sam već prijavljen. Posebno sam zainteresiran za stranice sa marketing sadržajem. Neke su interesantne,a druge su pomalo ne primjenjive na našim prostorima. Svakako je interesantan program koji omogućava bolje poslovanje za tvrtke u marketing smjeru. Pregled trendova je danas od velike važnosti. Neke programe sam pronašao praćenjem: http://socialmediatoday.com/       U principu, marketing softver treba mjeriti stvari kao što su:

  • Učinkovitost sadržaja, kampanja i strategija
  • Označava uska grla u vašem marketingu
  • Daje naznaku područja koja pobuđuju svoju javnost
  • Tko su kupci (na nekoj razini)
  • Gdje su kupci u prodajnom lijevku
  • Koji faktori će najvjerojatnije voditi klijente
  • Ove godine,sljedeće godine, podaci su važniji nego ikad.
  • Provjerite jeste li dobro  opremljeni za obradu  podataka.

Novo je doba i trebamo pratiti sve infromacije do kojih možemo doći. Svakako je potrebno imati informacije o klijentima ili bar ljudima kojima se obraćamo. Nažalost pojedine tvrtke se obraćaju svima,jer misle kako je ovo malo tržište. Zamislite samo situaciju gdje preko Facbook-a pravilno postavite priču,napravite kanale komunikacije i odredite smjer prikupljanja svojih klijenata. Prikupljanje sigurno nije na brzo vrijeme postavljen,jer to baš i ne ide. Možete nešto pokloniti i dobit ćete dosta sljedbenika,ali svakako niste dobili klijenta. Možda će novi softveri biti bolji i kvaliteniji,a u tom smijeru je i svijet krenuo. Ono što je potrebno da softver ima jeste:

  • Uvodnik/kalendar
  • Projektne alate za upravljanje
  • Autor identifikacije i označavanje
  • Jednostavno oblikovanje
  • Uredi za praćenje
  • Verzija kontrole
  • Označavanje posta
  • Pobijanje

Priča je važna,marketing je važan,ali će uskoro biti najvažnije imati dobru automatizaciju. Spoj tehnike,malo grafike,dobar likovni rad i napokon imamo nešto kvalitetno. Smjer kojim će marketing komunikacija krenuti jeste praćenje svih događanja na Internet stranicama. Sve ove elemente treba imati određeni softver da bi bio kvalitetan.

Ukoliko imate nekih drugih informacija o ovoj temi javite mi ili komentirajte.

Budućnost je blizu i možda je tu već sutra,ali je mi moramo na vrijeme prepoznati. Ukoliko taj proces ne prepoznamo na vrijeme tada imamo veliki problem sa našom konkurencijom.

Zahvaljujem svim svojim prijateljima,koji su me do sada trpjeli,jer opet pričam o onome što mene interesira. Ipak je komunikacijsko vrijeme tek pred nama.

Tagged: ,

Odgovori

